4 tipuri de event planner

Cand vine vorba de planificat, stabileste clar ceea ce iti doresti si lasa un profesionist sa preia stresul planificarii. Despre Event planner Gandeste-te ce anume cauti si documenteaza-te. Cere diferite opinii inainte de a te intalni cu posibili candidati. Apoi, asigura-te ca ai clarificat aria de activitate a fiecarui planner. Sunt o multime de “profesionisti”care se afla […]

Cand vine vorba de planificat, stabileste clar ceea ce iti doresti si lasa un profesionist sa preia stresul planificarii.

Despre Event planner

Gandeste-te ce anume cauti si documenteaza-te. Cere diferite opinii inainte de a te intalni cu posibili candidati. Apoi, asigura-te ca ai clarificat aria de activitate a fiecarui planner.
Sunt o multime de “profesionisti”care se afla mult sub titlul de event planner, dar care insa poseda diferite seturi de atribute. Nu toti planneri ofera servicii de design sau logistica. Unii sunt mai mult orientati pe viziunea generala, altii pe productie. Fii foarte atenta la serviciile pe care le ofera un event planner pentru a fi sigura ca vei gasi in persoana respectiva tot ceeea ce ai nevoie. Urmatoarele categorisiri nu exista explicit in viata reala, dar sunt un ghid util in a-ti alege profesionistul.

Planner cu servicii complete

Un event planner cu servicii complete se ocupa atat de design, cat si de coordonarea de la inceput pana la final a evenimentului tau. Acest tip de planner este perfect pentru cuplurile care au un eveniment complex sau pentru cei care doresc doar un profesionist sa ii ghideze pas cu pas si sa se ocupe de executarea viziunii lor.

Designer de eveniment

Un designer de eveniment se focuseaza pe a transorma in realitate viziunea ta asupra evenimentului mai mult decat a tine sub control bogetul sau alte detalii. El sau ea e ca un designer de interioare pentru evenimentul tau, astfel incat cu siguranta lucreaza cu diversi vendori pentru ca ideea ta sa prinda viata. Dar nu te astepta ca ea/el sa se ocupe de organizare sau logistica.
Un designer de eveniment nu e neaparat necesar, deoarece poti sa colaborezi cu managerul salii, un florist si alti experti care sa te ajute sa creezi decorul si designul conceptului. Persoanele ocupate de multe ori apeleaza la un designer de eveniment pentru a se ocupa de imaginea finala. Acest tip de planner este perfect pentru cineva care se descurca cu partea de organizare si logistica, dar care are nevoie de putina viziune.

Planner A La carte

Acesti profesionisti part-time te ajuta sa dai forma evenimentului tau prin oferirea de sugestii de decorare, sugestii de vendori sau asistenti pentru diferite proiecte. Acesti planneri sunt perfecti pentru cei care doresc sa creeze o schita a evenimentului lor, ca mai apoi sa execute singuri acest process.

Coordonator al zilei evenimentului

Un profesionst de o zi se asigura ca evenimentul tau se desfasoara conform programului, de la inceputul zilei pana la final. El se va ocupa ca toti furnizorii sa fie prezenti in ziua evenimentului: decorul sa fie perfect, florile sa ajunga la timp si sa fie ceea ce ti-ai dorit, iar candy barul sa fie perfect. Acest tip de planner este perfect pentru cei care doresc, cu o saptamana inaintea evenimentului si inclusiv in ziua evenimentului, sa aiba pe cineva de incredere care sa se asigure ca totul decurge perfect.